Monday, July 1, 2013

Top: Old Navy (Similar)
Bottom: Zara (Here)
Shoes: Target (Here)
Necklace: ModCloth (gifted)
Bracelets: c/o Love Stylize (Here) and c/o Rosie Fox (Here)
Clutch: c/o Rosie Fox (Here)

Happy Monday and First of July!!

How was everyone's weekend? I can't believe June has come and gone already! Time flies!

There has been a heat wave going on over here and so wearing shorts, skirts, and dresses has been a must! I've seen this Zara skort worn all over the blogosphere and it reminds me back in the younger days when I used to wear skorts! haha.. I love the layered look at the edges. Kinda reminds me of a tulip flower.. and the fact that it acts like shorts too! It's like a two in one piece! What's more versatile than that?? I love that I can dress up and down with the skort just by adding a clutch and charms. Then all I need to do to change out the sandals for a pair of high heels for a day to night look. And with it being so warm even till 10pm, I don't need to add anymore layers for sure! It's an easy Summer outfit! ;)

How would you wear a skort?

Also, if you haven't already, please don't forget to follow me on Bloglovin' since Google Reader is no longer here (I still can read your blogs on my dashboard though!). Click here to follow!

 Linked with Funday Monday


  1. love how you paired it with the polka dot tee!


  2. I love that you have the black Zara skort! This is my first time seeing it in black. I want!

  3. I think I'm the only blogger that doesn't have that skort, haha. It is SO cute!

    The Tiny Heart

  4. So cute Sheila, I agree about the shorts and can't wait to wear mine sometime. Love the polka dot top too!


  5. I still can read my blogs too! Anyway, you look so cute! I love this piece from Zara :)

  6. Perfect outfit. Have a great day.

  7. I've been loving that skort on everyone too! Look so cute on you! I have ye to buy a skort but only because I haven't found one yet!! I am so jealous of you guys getting daylight for so long. I miss it being light at 9 pm! Seattle does some things right! :)

    Classy with a Kick

  8. I used to wear skorts all the time! I'm glad they are back! -Del

  9. Omg your bottoms from Zara is sooooo cute!

    The Lovely Memoir

  10. what a cute look on you!! I love that necklace too :)


  11. I want those skorts too! Yay! Looking lovely dear Shei! :)

    I wish to invite you and hope you can join / support my ongoing giveaway from a new sponsor. Would really appreciate your support and participation! (^_^) Thanks a lot my dear! This goes for everyone too! *wink*

    ★♡ New Blogger Giveaway from Persunmall (^_^) ♡★
    Ice Goddhez x Persunmall July Summer Style International Giveaway #ChaiChenGiveaways
    Persunmall Blogger Cooperation! You may get a chance here too!

    Other Recent Posts ...
    Firmoo Sunglasses Purple Frame Product Review
    Anastasia Beverly Hills Lash Genius Waterproof Mascara Topcoat

    ❤ ~Chai
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

  12. Sheila, I love this look, simple and chic. I saw this skorts at Zara too and I was so tempted to buy it but I didn't. I couldn't think of what to wear it with. Haha. Love it on you and on other bloggers too! Enjoy your week.

    xo Jo


Thanks for coming by and checking out my blog! Please leave a comment.
I would love to read them! I will try to respond back as soon as I can. :)

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan